JOSF | we are Cerios B.V. ontwikkelt, onderhoudt en beheert de testautomatiseringsoplossing JOSF.
Voorwaarden
Op deze licentieovereenkomst zijn de hoofdstukken 1, 2, 4, 6 en 9 van de NLdigital Voorwaarden 2020 van toepassing, zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Midden-Nederland.
Betaling Licentieovereenkomst JOSF
Betalingstermijn
Een JOSF licentie vergoeding geldt voor de duur van 12 maanden met een betalingstermijn van 30 dagen per ingangsdatum. JOSF | we are Cerios B.V. zal per kalenderjaar aan gebruiker vooraf de licentievergoeding factureren.
Omschrijving ‘team’
Een team werkt aan een applicatie of een gedeelte van een grotere applicatie. Gelijktijdig gebruik is beperkt tot het aantal team leden. Voor het aantal teams ontvangt de Gebruiker een licentie-key met bijbehorende verplichte licentiebeheersoftware. Team level zal in overleg worden bepaald. Als richtlijn geldt: elk scrum team heeft een eigen licentie nodig.
Op- en afschalen licenties
Mochten er door Gebruiker tijdelijk extra team licenties nodig zijn, dan is dat mogelijk en leggen partijen afspraken hierover schriftelijk vast.
JOSF Technische Ondersteuning Service Level Agreement (SLA)
Scope
JOSF | we are Cerios B.V. heeft een organisatie en proces opgezet om klantenondersteuning te bieden voor JOSF Software.
Inhoud van JOSF technische ondersteuning
JOSF | we are Cerios B.V. zal zorgdragen voor het diagnosticeren van problemen en prestatietekortkomingen van de JOSF-software, die worden gerapporteerd door JOSF-klanten.
JOSF | we are Cerios B.V. zal haar uiterste best doen om dergelijke gemelde en reproduceerbare fouten in de Software te herstellen.
JOSF | we are Cerios B.V. biedt op werkdagen telefonische, online chat- en e-mailondersteuning. Werkdagen worden gedefinieerd als 9:00 uur tot 17:00 uur, met uitzondering van feestdagen en weekenden.
Gerapporteerde softwareproblemen
Na een melding van een JOSF-klant zal het JOSF Support-team binnen één werkdag contact opnemen met de melder om de benodigde informatie te verkrijgen.
Het ondersteuningsteam zal proberen het probleem intern te reproduceren. Tijdens dit proces zal de klant naar beste kunnen helpen om aan het verzoek om gegevens van het ondersteuningsteam tegemoet te komen.
JOSF | we are Cerios B.V. categoriseert het verzoek van de klant als een functieverzoek of een gecertificeerde bug en gaat dienovereenkomstig te werk:
Bugafhandeling
Als een probleem wordt gereproduceerd, zal het JOSF-ondersteuningsteam proberen een tijdelijke oplossing of een alternatieve oplossing te bieden, terwijl het samenwerkt met het JOSF-ontwikkelingsteam om het probleem op te lossen.
Het ondersteuningsteam houdt de klant op de hoogte van de voortgang van het probleemoplossingsproces.
Functieverzoek
Het JOSF Support team zal controleren of de vereiste functionaliteit in de software aanwezig is en zo ja, zal de klant instrueren hoe deze te implementeren.
Als dit niet het geval is, zal het JOSF-ondersteuningsteam proberen een tijdelijke oplossing of een alternatieve benadering voor de eis van de klant te bieden.
JOSF Productmanagement zal beslissen of, wanneer en hoe dergelijke gevraagde functies worden geïntegreerd binnen JOSF, op basis van de beschikbare middelen, zakelijke vereisten en roadmap.
Implementatie van aanvullende of verbeterde functionaliteit zal worden gecommuniceerd via de gebruikelijke JOSF-communicatiekanalen, b.v. Blogberichten en website en direct aan de Gebruiker/Klant. JOSF | we are Cerios biedt ontwikkelingsdiensten op maat voor functieverzoeken. Een dergelijke ontwikkeling valt niet onder de overeenkomst voor technische ondersteuning van JOSF.
Indexering & Tarifering
Indexering
Er zal een jaarlijkse indexering per jaar worden toegepast conform de norm index categorie “62 Computer programmering, advisering en gerelateerde diensten”.
Deze algemene voorwaarden treden in werking op 01-04-2025 (CET). Abonnementen die vóór deze datum zijn afgesloten, vallen onder de op dat moment geldende voorwaarden. Deze kunnen op verzoek worden verstrekt door JOSF via josf@valori.nl